June 14, 2012

THE LIGHT WAS TOO GOOD TO WASTE...



Ihana kesä ja kesävalo. Valo, se ruokkii mua niin hyvin. Jaksan paremmin. Ja lämpö hellii. Kietouduin kuitenkin myös tähän huiviin, joka muistuttaa mua mun ihanasta Mumpasta. Mulla on vähän ikävä Mumppaa, koskahan ehtisi taas isovanhemmille kylään. Tää huivi saa halata mua Mumpan halauksen sijaan. Nyt iltakävelylle valintataloon, jotta saa aamukahvit huomenna.

ps. taitaa olla lähiaikoina aika avata uusi ovi ja vaihtaa myös blogimaailmassa osoitetta. ilmoittelen.

2 comments:

Nina hovinmaa said...

Mitä, mihin se neitokainen on vaihtamassa blogiosoitetta....!?!? Jihhuuu:) haleja!

Nina

Lily.fi/palsta/nina-hovinmaa

Katja said...

Nina: pakko kun bloggerin kuvasaldot on täynnä :) eli ihan vaan toiselle blogisivustolle. mutta testisivulla käyneet ovat arvioineet hyväksi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...